زنان کوچک
سلام
یادمه یه بار یه مسابقه گذاشته بودم و خیلی ها کتاب "بابا لنگ دراز" و "زنان کوچک" رو نخونده بودن.
این شکلکه رو می بینم یاد جودی ابوت می افتم!
کتاب "بابا لنگ دراز" رو که مفصل نوشتم درموردش ولی در مورد "زنان کوچک" چیزی ننوشته بودم.(البته درباره ی "زنان کوچک" زبان انگلیسی نوشته بودم.)
اگه همه کتاب "زنان کوچک" رو نخوندن ولی کارتونش رو فکر کنم همه دیدن.البته کتابش با کارتونش یه کم فرق داره.کارتونش happy end شد ولی تو کتابش تا اون حد همه چی آروم نیست!
این هم عکس هایی از کارتونش واسه تجدید خاطرات:دی

داستان زنان کوچک:داستان خانواده ایه که چهار تا دختر دارند و پدر خانواده به جنگ می ره.دختر ها با مادرشون و خدمتکار خونشون زندگی می کنن.در همسایگی شون یه پیرمرد پولدار با برادر زاده اش که یه پسر جوونه زندگی می کنن...
شخصیتهای اصلی داستان رو یه جا می نویسم تا دستتون بیاد کی به کیه:
1.دوشیزه مگ (مارگریت) مارچ 18 ساله
2. دوشیزه جو (جوزفین) مارچ 17 ساله
3.دوشیزه بت مارچ 14 ساله
4.دوشیزه امی مارچ 12 ساله
5.مارمی مارچ مادر دختران
6.لورنس پیر همسایه متمول
7.لورنس جوان (لوری) برادر زاده ی همسایه
8.هانا مستخدم منزل
راستی،بابت نظرات پست قبل مرسی.خیلی نظرات خوبی بودن.
نتایج امتحانات هم عاااااااااااااااااااااالی بودن
خیلی خوشحالم.
پی نوشت:من می دونم قالب وبلاگم خیلی گل منگلیه ولی دوسش دارم خو!![]()
یه روز پاییزی تصمیم گرفتم درباره ی کتاب هایی که خوندم، بنویسم... و نوشتم. من هنوز هم می نویسم:)